Автомобіль і людина: друзі чи вороги?

Звичайно друг! Що це за постановка питання? Так відповідали раніше в 100% випадків. Адже людина придумував чотириколісного друга явно не для того, щоб собі нашкодити. Так друзі ми чи вороги?

Багато хто скаже, і цілком обгрунтовано, що машина допомагає нам заощаджувати час, ми на ній можемо поїхати на дачу або в магазин, та й просто провітритися. Але я знайшов цікаву статистику. Виявляється, наш чотириколісний приятель – чудовисько страшніше наркотиків та епідемій. В кінці 80-х років, групою журналістів з Франції було проведено невелике дослідження, яке перевернуло уявлення про автомобілі в корені. За один 1985 у Франції, зброю і наркотики забрали понад 1600 життів, а наш вірний друг на колесах відправив на тамтешні кладовища більше 12000 (!) Людина, і додав ще 72 000 покалічених і інвалідів! Дві третини всіх цих аварій були досконалі з вини водіїв, тобто нас.

Давайте подивимося разом з Вами, скільки потрапляє вихлопних газів в атмосферу від наших машин і подивимося статистику забруднення повітря за останні років із п’ять. Так от поспішаю доповісти, що повітря чистіше не став, а трохи навіть забруднився. В 22 рази, якщо застосувати “вокзальну” точність. Ого-го, скажете ви. Да уж, але деякі виражаються і більш ємко, правда в дещо інших не літературних формах …

Ви напевно чули, про таку цікавою науці, як ергономіка. Так от, в ній розглядається взаємозв’язок навколишнього середовища, людини і машини. Тобто вимоги до водія підвищуються від складності механізму автомобіля і умов навколишнього середовища. Загалом, кажучи по простому, вчені розглядають зміни або вдосконалення людини, керуючого машиною! Такі ось висновки ми чуємо в 21 столітті.

На мій погляд, для більш глибокого розуміння питання, необхідно звернутися до нашої давньої знайомої – історії. З її слів ми дізнаємося, що в Росії, до революції, водій вважався мало не аристократом. Навіть наявність освіти та походження надавало величезний вплив при допуску такої людини до “бублика”. Цікаво відзначити, що навіть першокласні майстри-механіки не допускалися до керма, по причині відсутності перерахованих вище “атрибутів”. Правда після революції за кермом виявилися всі, ну або майже все, зі всіма витікаючими наслідками …

Давайте тепер замислимося разом, а чи не занадто ми загралися в дружбу з машиною? Вийшовши з будинку, ще не дописавши цю статтю, я відзначив цікавий факт. Навіть для того щоб купити продукти в магазині, який розташований в кварталі від мене, я заводжу машину, і, замість пішої прогулянки їду за кермом. І я вам хочу сказати абсолютно точно, що відсотків 99 наших співгромадян, роблять саме так. Не більшу чи надаємо ми честь техніці, позбавляючи себе фізичного навантаження, старанно поповнюючи сумну статистику?

Дружити з автомобілем треба. Це хороший надійний друг, але дружити треба вміти. Старий Цицерон сказав якось: “Ні водою, ні вогнем ми не користуємося так часто, як дружбою”. Останнє слово, в наш час, абсолютно сміливо можна замінити на “автомобіль”.
Такий логотип вийшов занадто перевантаженим для зорового сприйняття. У підсумку він трансформувався в чотири прості і лаконічні кільця. Логотип змінився і в тому плані, що раніше це були кільця, пов’язані в один ланцюг, а сучасні кільця ауді відлили з одного масиву.