Для чого потрібна програма утилізації автомобілів

Російський Автопром в період кризи переживає зовсім не найкращі часи, і, щоб підтримати вітчизняного виробника, уряд прийняв Федеральну програму утилізації старих легкових автомобілів, по якій будь-який автовласник зможе здати свій, уже давно відбігати транспорт, і купити новий автомобіль зі знижкою в 50 тис. рублів за фіксованою, на момент вступу в програму, ціною.

Що ж дає програма рядовому автомобілісту? Не секрет, що продати «автохлам» за такі гроші навряд чи вдасться. До того ж, іржавий, не здатний рухатися в повну силу і без постійних поломок, автотранспорт, мертвим вантажем стоїть під вікнами, і, дивлячись на нього, у господаря псується настрій.

Так само була справа і у мене. Коли сім років тому я купила стару «Оку», я була щаслива, адже це була моя перша машина. Живемо ми на околиці міста, і хоча це обласний центр, але міський транспорт в наші краї ходить дуже рідко. Машина рятувала в багатьох ситуаціях, і я дуже любила свою маленьку, але, на подив, містку «робочу конячку». Минув час, і моя машина стала підводити мене, інакше кажучи, моя «паличка-виручалочка» почала періодично виходити з ладу. Я спробувала продати свою «Оку», в надії, що сума, отримана за неї, дозволить мені швидше набрати гроші на нову машину. Однак, мені за неї пропонували так мало, що було навіть образливо, адже умілими руками полагодити її не склало б великих труднощів. У моїй родині таких умільців не було, тому доводилося багато коштів залишати в автомайстерень. Коли, черговий раз, на ремонт знадобилися великі гроші, я вирішила не витрачати їх на стару машину, а почати збирати на нову.

Машина стояла цілий рік в гаражі, а я збирала гроші, расстраіваясь, кожен раз, коли добиралася з роботи додому за дві години, замість півгодини на машині. З моїм рівнем достатку на нову машину не так-то швидко і легко було набрати гроші, і якраз в цей час я почула про програму утилізації. Звичайно, охочих було чимало, і мене попередили, що отримання нової машини може розтягнутися на півроку. Для мене в будь-якому випадку довелося б чекати, так як потрібна сума могла набратися тільки до кінця року, тому я не заперечувала. Поки стояла в черзі на утилізацію, я набрала суму, що залишилася, яка, з урахуванням знижки, виявилася не такою й великою. А вже через півроку мені зателефонував дилер і повідомив, що я можу отримати довгоочікувану машину. Оформити здачу старої машини мені допомогли в дилерському центрі, і, вже через три дні я, щаслива і задоволена, роз’їжджала на новій Ладі «Калині».

Звичайно, підтримка російського автопрому – це дуже потрібна державний захід, адже в його системі працює близько 600 тисяч чоловік, і, враховуючи суміжників, роботою забезпечені до 3 мільйонів людей, але і для нас, рядових автоаматорів, ця програма має велике соціальне значення.
Зараз багато відомих фірм, такі як FIAT, Ford та інші, на додаток до стандартної знижці в 50 тисяч рублів, пропонують свої спеціальні знижки, які роблять багато моделей іноземних автомобілів, російської збірки, більш доступними пересічному покупцеві.