Найбільший вантажівка в світі

На дорогах величезна кількість автомобілів. Дуже часто нам зустрічаються потужні іноземні фури, потужні величезні вантажівки. Можливо, багатьом людям цікаво, який же вантажівка найбільший у світі? І багато, що задають собі це питання, навіть не припускають, що він може бути настільки величезний, як вантажівка, про який піде мова далі.

Таким вантажівкою, є LIEBHERR T282B , який випускає маловідома для росіян фірма Liebherr. Всі його характеристики просто дивують, і навіть важко уявити такого “монстра” важковаговика. Важковаговик слово тут вже точно підходить, тому що його вага складає 592 тонни . Враховуючи, що в середньому легкові іномарки важать 1,5 тонни, він важить майже як 395 легкових іномарок . Звичайно розміри з такою вагою теж величезні – висота складає 7,4 метра, що можна зіставити з двоповерховим будинком; ширина 9 метрів, тобто на стандартних двосмугових дорогах він не вміститься; ну і довга у нього 14,5 метра, це приблизно порівняти з довгою фури; дорожній просвіт складає 1 метр, тобто він проїде практично скрізь.

Звичайно на дорогах такого “монстра” не побачиш. Ця машина працює на різних рудниках і кар’єрах Африки, США, Австралії та ін Напевно не всі розуміють, навіщо його робити таким величезним. А відповідь на це питання, зберігається в одній з його паспортних характеристиках – вантажівка може перевозити 363 тонни вантажу за один раз. Це незрівнянно з іншими вантажівками, і тому багато хто хоче його купити для роботи на кар’єрах.

Отже, що ж у нього під “капотом”? А там у нього крім дизеля, ще кілька електричних моторів. Потужність двигуна складає 3650 кінських сил. Якщо враховувати, що середня потужність недорогих легкових машин складає десь 100 кінських сил, то в цьому вантажівці потужність в 36,5 рази більше. При такій потужності робочий об’єм двигуна теж величезний – 90 літрів, і важить – 10,5 тонн. Звичайно, при такому двигуні, питання про витрату палива вже не виникає, тим більше дізнавшись, що обсяг бака з паливом складає, вдумайтеся, 4730 літрів. Цей величезний вантажівка ще і самоскид. Але навіть при такому величезному вазі він здатний розганятися до 64 км / год. Напевно це страшне видовище, коли машина розміром з великий будинок їде на такій швидкості.

Але таку “махіну” важливо не тільки розганяти, але й зупиняти. Звичайно, тут простих гальм буде не достатньо. Вони теж є, але працюють тільки дуже на маленькій швидкості. Основну ж роль гальм, грають електромотори. Все управляється комп’ютером, і гальма, і двигун. Наприклад, коли машина повертає праворуч, праві колеса автоматично пригальмовують, а на ліві навпаки подається більше потужності, що забезпечує відмінну керованість. Також, після того як водій зупинив вантажівку, і відпустив педаль гальма, гальмо все одно натиснуто, що б машина нікуди не покотилася. Так як щоб потрапити в кабіну, водій повинен подолати, як і в баштовому крані, сходи, конструктори придумали кнопку запуску двигуна і основних систем зовні знизу машини.

В цілому, звичайно, такий вантажівка, як і, наприклад автомобілі бугатті можна назвати витвором мистецтва, і цим конструктори показують, що для людини немає нічого не можливого, головне просто захотіти.