Технічне обслуговування автомобілів у офіційних дилерів. Способи розумною економії

Будь-який власник нового автомобіля завжди впевнений у винятковому якості свого придбання. Свіжий автомобіль, зібраний на конвеєрі, зрозуміло, самого найкращого бренду, є зосередженням виняткових достоїнств і просто унікальних характеристик. А як же інакше – адже в іншому випадку ми не купили б цю модель.

Цю точку зору підкріплюють і солідні гарантійні зобов’язання компанії-виробника, і відгуки тих щасливчиків, яким: «вистачило розуму зробити правильне придбання». На жаль, це захоплене стан швидко минає, а автомобіль, грунтовно пошарпаних на наших дорогах, буквально «проситься» в сервісну майстерню.

Природно, що для вашої «ластівки» вибирається найкраща станція технічного обслуговування, що належить відомому дилеру обраного вами бренду. Ось тут-то і відбувається перше зіткнення з «прозою життя». Виявляється, що умови гарантійної угоди вимагають від власника автомобіля солідних витрат на періодичний огляд і обслуговування вашої «машини-мрії». Перший раз ви розлучаєтеся з грошима легко. Вам не шкода будь-яких витрат на улюблену іграшку. Друге відвідування наводить на сумні роздуми. Після третього – ви всерйоз вирішуєте економити на цій процедурі.

Але на шляху втілення цього рішення в реальність постає той самий договір про гарантійне обслуговування, який виключає проведення обслуговування поза стінами «офіційного дилерського центру». Згідно з пунктами злощасного договору будь-яка спроба звернутися до інших фахівців означає втрату права на гарантійний ремонт. Однак це не означає, що не існує способів розумної економії на технічному обслуговуванні автомобіля в офіційного дилера.

Одним з таких способів є покупка зношених деталей за більш вигідною для вас ціною. Зрозуміло, представники сервісного центру спробують відмовити вам у цьому законному праві. Їх вигода очевидна – вартість необхідних деталей і вузлів, придбаних у дилера, може істотно відрізнятися від середньо ринкового показника. Не піддавайтеся на їхні вмовляння і не слухайте загроз. Згідно з вітчизняним законодавством, запасні частини, застосовувані в ході гарантійного ремонту або сервісного обслуговування, повинні всього лише «відповідати вимогам виробника» транспортного засобу. А це означає, що ви можете купити «фірмову» деталь у будь-якого продавця, керуючись своєю вигодою, а не ціновою політикою дилерського центру.

Якщо керівництво дилерського центру буде упиратися, то сміливо цитуйте відповідний пункт «Положення про гарантійне обслуговування легкових автомобілів та мототехніки», яке легко знайде будь-який пошуковик по запиту: «РД 37.009.025-92». Крім цього документа, затвердженого Мінпромом Російської Федерації, існує і загальновідомий закон «Про захист прав споживачів». Цей документ легко знайти в глобальній мережі, керуючись в якості запиту тільки його назвою. В даному законодавчому акті, в статтях № 5 і № 6 регламентовані і права та обов’язки виготовлювача (а рівно і продавця) щодо гарантійних зобов’язань і правил проведення ремонту реалізованих виробів.

Сподіваюся, що ця рада допоможе вам зменшити витрати на технічне обслуговування автомобіля у вашого дилера. Пам’ятайте про свої права і не давайте іншим забути про свої обов’язки.