Тонування автомобіля. За чи проти?

Існує безліч думок щодо того, потрібна чи не потрібна тонування автомобільного скла. Якесь десятиліття тому подібний автомобільний тюнінг був неймовірно популярним і був присутній на більшості машин, як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва. Сьогодні деякі вважають це обов’язковим атрибутом, інші ж, навпаки, дотримуються протилежної точки зору. Як перші, так і другі люто відстоюють власну точку зору, яка не завжди є об’єктивною. З одного боку, поїздка в автомобілі з тонованими стеклами більш приємна і комфортна, з іншого – надмірна тонування може призвести до багатьох неприємностей.

Тим не менш, можна виділити як переваги, так і недоліки цього виду тюнінгу автомобіля.

Серед безперечних плюсів необхідно назвати наступні:

1. По-перше, перебувати в тонованому авто значно комфортніше, так як водій і пасажири приховані від цікавих сторонніх очей і надмірного сонячного світла.

2. У разі пошкодження скла, якщо на ньому є тоніровочная плівка, осколки залишаться на ній, а не полетять у що знаходяться в автомобілі людей.

3. Тонування стекол в автомобілі є найбільш доступним, простим, дешевим і при цьому абсолютно легальним способом зміни зовнішності транспортного засобу в кращу сторону.

4. В автомобілі з тонованими стеклами не вигоряє салон, а в літню пору року навіть економиться паливо, тому як в машину проникає менше сонячного світла і кондиціонер (при його наявності), працює з меншим навантаженням, переходячи в економічний режим.

5. Тоновані автомобілі рідше піддаються розбійних нападів і з них рідше крадуть залишені цінні речі, так як вони просто менше помітні. Дане твердження, в першу чергу, стосується дорогих зарубіжних машин.

Є у тонування скла і негативні сторони:

1. Тоновані автомобілі більш часто зупиняються співробітниками ДІБДР для перевірки відповідності встановленим нормам. У багатьох країнах тонування авто заборонена взагалі, в Росії ж встановлені деякі обмеження. Забороняється тонувати лобове скло, допускається лише смуга в його верхній частині шириною не більше п’ятнадцяти сантиметрів пропускною здатністю світла не більше 25%, у передніх бокових стекол – не більше 30%. Решта скла не нормуються, але у машини обов’язково повинні бути присутніми бічні дзеркала. Втім, для володарів тугих гаманців це перешкодою не є, як і багато іншого.

2. При проходженні технічного огляду буде потрібно надати документи на відповідність тонування зазначеним вище стандартам. Якщо вона їм не буде відповідати, то її змусять видалити, і тільки після цього пройти техогляд.

3. У тонованих автомобілях гірше обозреваемость, особливо в темний час доби, правда, це актуально тільки для тих випадків, коли застосовується круговий тонування плівкою з великим светопоглощенієм. Тому бічні стекла водія і пасажира краще не тонувати взагалі.

4. Автомобілі з тонованим склом частіше потрапляють в аварії. Однак, це досить спірне питання і думки по ньому розходяться. Передумовою до даного твердженням якраз і слугує те, що обозреваемость в повністю затонованих машинах гірше.

Словом, у тонування автомобілів є як позитивні, так і негативні сторони. Втім, можна зробити автомобіль абсолютно непрозорим, не порушуючи правил. Для цього потрібно купити автомобіль з сірим або чорним салоном, заднє скло затемнити плівкою зі 100-відсотковою светопоглощаемостью, бічні затемнити на 30%, а на лобовому у верхній частині наклеїти смугу з 25-відсотковою пропускною здатністю світла.