Трохи про мерседесах

CL 63 AMG

Привід володіє новітнім дизайном і високими технологічністю і якістю: купе демонструє сучасний вигляд. обсяг мотора AMG V8 склав 5,5-літрів, а початкова потужність, стала розвиватися в 571 л. з .. Надпотужне купе на 27% працює економічніше, витрачаючи 10,5 літрів пального на 100 км шляху, ніж його попередник, наділений атмосферним двигуном V8 і 7-ступінчастою коробкою передач в поєднанні зі спортивними властивостями.

Вперше відбувається струменевий регулювання згоранням. Завдяки 7-ступінчастою спортивної коробці передач AMG SPEEDSHIFT MCT, значно зменшується витрата пального і рівень виділень.

Завдяки високому термодинамическому ККД здійснюється більш ефективна утилізація палива і більш низький рівень викидів. Інноваційними особливостями є блок-картер, що повністю складається з алюмінію, так само технологія з чотирьох клапанів з управлінням розподільними валами, і регулювання генератором. А нова бітурбований установка AMG V8 в 5,5-літрів обходиться 5461 куб. см.

CL 63 AMG володіє відмінними динамічним характеристиками, ніж стає схожий зі спортивним авто: купе розганяється з 0 до 100 км / год за 4,5 секунди, а максимально вичавлює 250 км / ч.

Довільна реакція забезпечує динаміку, неповторну для даного класу потужності. Купе має легкий плавним ходом, незручностей в їзді не виникне. Агрегат AMG дуже зручний в тривалих подорожах.

SPEEDSHIFT MCT – 7-ступінчаста спортивна коробка передач AMG, що забезпечує швидку передачу від двигуна до коліс автомобіля, володіє мокрим зчепленням, яке значно економить паливо. Система старт-стопу двигуна працює в режимі Controlled Efficiency («C») коробки передач відключає двигун, коли автомобіль зупиняється. У даному режимі купе завжди працює на другій передачі.

Системою управління генератором бітурбований восьмициліндровий двигун володіє при русі, коли педаль акселератора не натиснута. Коли купе зупиняється кінетична енергія використовується для акумуляторної підзарядки, не витрачаючи даремно тепло.

Збірка нового бітурбований 8-циліндрового агрегату здійснюється за допомогою ручної роботи, дотримуючись найсуворіші стандарти якості. На доказ ретельно проробленої роботи майстра залишають свій підпис на всім відомій табличці, установлюваної на двигуни.

Нове купе CL 63 AMG здається ще більш неперевершеним. Про нової силової лінії можна зрозуміти за шильдиками «V8 Biturbo» на крилах. По-новому виглядають тепер поліровані титаново-сірі диски AMG. Їх унікальний дизайн являє потрійні спиці і шини формату 255/40 або 275/40 R 19. Інновацією інтер’єру став спортивне кермо AMG з сріблястими перемикачами, що перебувають під рульовим колесом, незвично оформлена зона захоплення, обтягуючі перфорованою шкірою наппа.

Основний комплектацією купе CL 63 AMG з самого початку є: збільшене передавальне відношення в рульовому управлінні, система гальма Torque Vectoring Brake і стабілізаційна функція при бічному вітрі. Завдяки такому управлінню керма реакція повороту коліс дуже чуйна, таким чином поліпшується володіння автомобілем. Зберігаючи точну керованість, система гальма Torque Vectoring Brake забезпечує безпомилкове «вписування» в поворот, а саме відмінну маневреність і безпеку при русі на максимальній швидкості. Відеокамери і радарні датчики – це унікальна інноваційна система, якою оснащені купе даного класу. Відмінна безпеку представлена у вигляді контролера «мертвих» зон. Вона буде оповіщати червоним свіченням на дзеркалах бічного виду. Якщо ж водій не взяв це до уваги, а автомобіль знаходиться на максимально близькій відстані від авто на іншій смузі, то система за допомогою ESP ® задіює гальмівний імпульс на колеса, щоб виправити напрямок автомобіля.

Величезний спектр дизайну включає в себе різноманіття варіантів лакофарбового покриття кузова, шкіряну обробку, варіанти декоративної обробки керма.

CL 65 AMG

Межі всіх можливостей динаміки нестримно ваблять випробувати їх. Слідуючи з цього, купе CL 65 AMG є послідовником розвитку моделі CL 63 AMG: максимальна спортивна оснащеність в новому поколінні Mercedes-AMG. Це стало можливим завдяки 6-літровому бітурбований двигун AMG V12, що змушує автомобіль зриватися з місця, розвиваючи потужність в 463 кВт і розвиваючи швидкість з 0 до 100 км / год всього за 4,4 с.

Рівномірне розміщення мощі на колесах відбувається за рахунок п’ятиступінчастою автоматичної коробки передач AMG SPEEDSHIFT. Вона так само управляється в ручну сріблястими алюмінієвими перемикачами, що перебувають під спортивним рульовим колесом AMG. Безперечний плюс, це те, що зміна швидкісних передач проходить непомітно швидко.
Зовні модель відрізняється від CL 63 AMG присутністю кованих дисків AMG, у яких дизайн у вигляді подвійних спиць, і шильдиків «V12-Biturbo», розташованих на передніх крилах, а також присутня нижня хромована поперечка в передньому спойлері. Рішучість оформлення інтер’єру унікального твору творців AMG поєднує в собі спортивність, граничну ексклюзивність і максимальну зручність: за допомогою унікальної ергономічності форми сидінь, які забезпечуються, при динамічному проходженні поворотів, чудовою бічною підтримкою. Вражає дизайн оббивки спортивних сидінь і облицювання дверей AMG у вигляді ромбів, званий «AMG V12», а також педалі сконструйовані з нержавіючої сталі.