Як самому поміняти масло в двигуні авто?

Щоб простій людині поміняти масло в своєму автомобілі, потрібно мати середній рівень знань і приблизно 1:00 вільного часу. Отже, про все по порядку.

Огляньте ваше авто зовні і всередині під капотом. Потрібно знайти місце, де розташований масляний фільтр. Фільтри зазвичай виготовлені у вигляді коробочки, і Вам для його знімання може знадобиться гайковий ключ. На деяких автомобілях встановлено фільтр-вставка, для зняття якого потрібен набір ключів. При огляді підкапотного простору дотримуйтесь наступних інструкцій:

1. Чи вийде у вас поміститися під автомобіль з тарою для зливу старого масла і потім витягти тару і масляний фільтр? Якщо ні, то знадобиться заганяти машину на яму або естакаду.

2. Під авто часто темно. Чи є у Вас ліхтарик? Якщо ні, то доведеться його купити.

3. Знайдіть місце з розташуванням отвори для зливу масла з двигуна. Зазвичай воно знаходиться в нижній точці піддону картера.

4. Треба упевнитися, що наявні ключі підходять за розміром до пробці піддону. Якщо ні, потрібно купити набір ключів або один ключ, який підійде за розміром.

5. Не забудьте взяти тару для зливу старого масла. Можна використовувати великий пластиковий піддон або пластмасову коробку для корму кішок, а також пластикову ванночку

6. Найважче знайти масляний фільтр. Буває, що він знаходиться у важкодоступних місцях. Найкраще прочитати інструкцію до автомобіля.

Підводячи підсумок, ви повинні знати, де знаходиться піддон і масляний фільтр, мати ключ для відгвинчування пробки піддон і тару для зливу старого масла.

Які знадобляться інструменти: ключ або знімач для масляного фільтра, ключ для пробки піддону, ліхтарик, яма або естакада (якщо знадобиться), тара, гумові рукавички, ганчірочки, газета і каністра приблизно на 5 літрів, ну і само собою заздалегідь куплене масло і масляний фільтр.

Перед початком роботи поставте авто на першу швидкість або паркінг (у випадку з автоматичною коробкою) і не забудьте затягнути ручник.

Обов’язково дотримуйтесь заходів безпеки. Пам’ятайте, що коли Ви під машиною, зверху висить дві тонни заліза.

Отже, почнемо роботу.

1. Приблизно 20 хвилин дайте охолонути двигуну.

2. Надіньте гумові рукавички. Вони дозволять зберегти руки чистими.

3. Помістіть підготовлену тару під піддон картера.

4. За допомогою ключа потрібного розміру потихеньку ослабте пробку піддона, повертаючи проти годинникової стрілки, стежите за нею.
На ній може бути металева прокладка, яку втрачати не варто.

5. В кінці різьби пробку краще відкручувати рукою, потім швидко прибрати руку в сторону і дати маслу повністю стекти в тару.

6. Після повного стікання олії з піддону, спробуйте рукою, скільки є сили, відкрутити масляний фільтр. Якщо не вийшло – скористайтеся знімачем.

7. Посуньте тару під масляний фільтр для зливу масла, а зливну пробку піддона вкрутіть назад.

8. Після виконаних операцій витріть будь патьоки від масла і повільно витягніть тару з маслом під машини. Перелийте старе масло в порожню каністру.

9. Нанесіть тонкий шар нового масла на гумову прокладку нового масляного фільтра і акуратно прикрутіть його на місце.

10. Відкрутіть кришку для затоки масла в двигун і акуратно залийте нове масло. Залити обов’язково потрібне (вказано в інструкції на авто) кількість масла. Якщо немає інструкції, доливайте по півлітра перевіряйте рівень щупом.

11. Встановіть на місце кришку.

12. Прогрійте двигун близько 15 секунд.

13. Перевірте рівень масла. Якщо його стало менше рівня – долийте.

І пам’ятайте: ні за що не наливайте масла більше, ніж потрібно! Удачи Вам!