Як виїхати з парковки?

Взагалі, грамотний і передбачливий водій перед тим, як припаркуватися, завжди подумає, як він потім буде виїжджати. Причому, він оцінить не тільки ситуацію, яка спостерігається на даний момент, але й ту, яка може виникнути під час стоянки.

Що стосується частини жінок, які отримали водійські посвідчення якимось незбагненним чином, то парковка і особливо виїзд з неї найчастіше є завданнями для них просто нерозв’язними. Тому питання, як виїхати з парковки, суцільно заставленою автомобілями, вони вирішують наступним чином: просять водія-чоловіка вивести їх автомобіль на вільний простір, після чого, обдарувавши рятівника посмішкою і давши йому на його прохання вигаданий номер стільникового, їдуть геть, забувши включити поворотник . Чоловікові при скрутному виїзді з парковки просити іншого чоловіка допомогти не в жилу, тому слід справлятися самому. Як – в цьому-то і спробуємо розібратися. Причому, візьмемо для прикладів найбільш кепські ситуації.

Приміром, ви припаркувалися біля придорожнього кафе в лінію паралельно дорозі, завбачливо залишивши перед вартим попереду автомобілем відстань у два метри. А коли, випивши супу і з’ївши торішню котлетку, повернулися до свого авто, то виявили, що переднє авто виїхало і встало інше, залишивши між вашими автомобілями сантиметрів тридцять. Ззаду ж вас впритул підпер казна-звідки взявся «КАМАЗ».

Що робити? Чекати, доки один із сусідніх водив откушать і зніметься з місця? А ось Рустам Геніталіулловіч чекати не стане. До того ж він дуже суворий, ваш безпосередній начальник, і запізнень вкрай не любить. Стало бути, треба якось вирулювати. І зробити це цілком можливо.

Технологія буде така. Спочатку вивертаємо кермо до упору вліво і повільно рухаємося вперед, наскільки це можливо. Оскільки такі мінімальні відстанями (а буває і 20, і 10 сантиметрів) важко відчувати, належить взяти за орієнтир камінчик або недопалок, відкрити вікно і спостерігати за відстанню, взявши за його основу орієнтир. Якщо немає такого, можна зробити його штучно: викурити сигарету, а чінарік покласти на дорогу так, щоб на нього можна трохи наїхати лівим колесом – далі не можна! Проїхавши таким чином сантиметрів 20-25, зупиняємося, вивертаємо кермо до упору управо, і починаємо рух назад. Тут далі бордюру ми не виїдемо. Потім знову вперед і знову назад, і так до тих пір, поки не з’явиться можливість абсолютно вирватися на волю.

Слід зауважити, що дана технологія виїзду з парковки – кермо до упору управо, і рух назад, а потім кермо до упору вліво, і рух вперед плюс визначення допомагає орієнтира, допоможе виїхати з парковки в інших, більш простих ситуаціях, які, в силу їх схожості, тут процитованими не будуть. Зате наступна приватна ситуація, коли ви, акуратно і грамотно припаркувавшись у торгового центру в половині дев’ятого ранку, вийшли з нього в пів на шосту вечора і виявили, що буквально в сантиметрі від вас паралельно припаркувався Mercedes-Benz SLR McLaren вартістю 400 тисяч євро, вимагає пильної розгляду. Оскільки мало того, що вона складна з рішенням, так ще й небезпечна.

Отже, ситуація. Вивернути кермо не можна ні в ту, ні в іншу сторону – зачепите «мерс». Вперед і ліворуч (праворуч) не можна – попереду, метрів за два, починається новий ряд автомобілів. Що робити? Вихід є. Треба якомога пряміше виставити колеса і подати назад, наскільки це можливо. Потім в’їхати на свою паркувальне місце вже трохи подалі від дорогущего «мерса», вивернувши в самий останній момент колеса в сторону «мерса». Потім ставимо колеса прямо і починаємо виїжджати. Як тільки передок вийде за лінію «мерса», треба різко вивернути кермо у бік виїзду. Якщо в проїзд вписатися не вдається, починається чехарда «кермо до упору управо, і рух назад, а потім кермо до упору вліво, і рух вперед» до тих пір, поки ваше авто не впишеться в проїзд.

Ось такі пироги, громадяни. Правда, є ще один вихід: залишити машину так, де її не зможуть «затиснути» і до потрібного місця дійти ПІШКИ. Але це вже з розряду неможливого, вірно?