Як замінити картера масло в двигуні

І так, як же замінити масло в картері Вашого чудового автомобіля?

Спосіб перший: їдемо на станцію технічного обслуговування і віддаємо Ваше “скарб” у руки фахівців, а після того, як його заберемо катаємося і сподіваємося, що все зроблено правильно і залито саме те масло, яке потрібно двигуну Вашого автомобіля.

Спосіб другий: самостійна заміна масла і масляного фільтра.

Для заміни масла Вам буде потрібно: саме масло, яке саме ви можете подивитися під капотом, останнім часом виробники клеять бирки на яких вказані марки масел застосовуваних у конкретному автомобілі, і масляний фільтр. Також Вам буде потрібно естакада або гараж з оглядовою ямою. Якщо все це у Вас є, то з заміною масла проблем виникнути не повинно.

Іноді у автоаматорів виникає питання: а чи так необхідно міняти масляний фільтр, може вистачить замінити масло, а фільтр залишити старий? Відповідь категоричний і однозначний – масляний фільтр замінити необхідно, тому в будь-якому масляному фільтрі є запобіжний клапан, через яку, в разі якщо фільтр забився, брудне і не відфільтроване масло потрапить в двигун, а це загрожує тим, що можуть забитися мастилопроводи, металева стружка і тверді частинки потраплять під вкладиші і будуть точити шийку колінчастого валу . Тому масляний фільтр необхідно замінити.

Розглянемо процес заміни масла в двигуні більш докладно.

Для початку прогріваємо двигун приблизно до 40 градусів, потім піднімаємо капот, згвинчуватися кришку заливного отвору на клапанної даху двигуна, потім спускаємося під автомобіль і відкручуємо зливну пробку з картера двигуна, попередньо поставивши під неї ємність для відпрацьованого моторного масла. Так само перед тим як відгвинчувати пробку, переконайтеся, що відкручувати саме пробку з картера двигуна, а не з картера автоматичної коробки передач. Якщо Ви відкрутили потрібну пробку, то подивіться на її внутрішню поверхню немає на ній металевої стружки, якщо ні то все в порядку, в іншому випадку зверніться до фахівця. Також подивіться на колір відпрацьованого масла, якщо воно має колір “кави з молоком”, то це означає, що в картер надходить охолоджуюча рідина і швидше за все з під прокладки головки циліндрів. І коли будете відвертати пробку зливного отвору не втратьте мідну прокладку, тому вона герметизує з’єднання. Після того, як всі відпрацьоване масло стече, залийте в двигун промивне масло і заведіть мотор. Хай попрацює 5-10 хвилин на холостих обертах, але ні в якому разі не давайте навантаження на двигун, тому промивне масло має малу в’язкість. потім знову злийте промивне масло і змінивши масляний фільтр залийте в двигун нове масло і бажано рекомендоване заводом виробником.

Заміна масляного фільтра. Взагалі масляний фільтр повинен легко відкручуватимуться руками, але на практиці виходить інакше. Іноді на те, що б відкрутити масляний фільтр йде кілька годин. Краще всього використовувати спеціальний затискач для відвернення масляних фільтрів, але якщо його немає то спробуйте обернути фільтр великої наждачним папером і відверніть його, якщо не вийшло покличте сусіда, може йому пощастить більше. Може допомогти молоток із зубилом. Зубило ставите під кутом на нижнє ребро фільтру і не дуже сильними ударами по зубилу провертаєте фільтр. Також можна, але іноді небезпечно пошкодити масляний канал, можна пробити фільтр викруткою і відкрутити, але це вже крайній випадок. Будемо вважати, що фільтр Ви відкрутили, і що б поставити новий треба налити в нього масло, приблизно половину, так само змастіть ущільнювача гумове кільце, для кращої герметизації стику.

Ну от, думаю, і все. Удачі Вам на дорогах.