Чи була підміна

У ніч з 14 на 15 квітня 1912 року, наткнувшись на айсберг в холодних водах Антарктики, зазнав аварії найбільший корабель під назвою «Титанік», який вважався найбезпечнішим круїзним лайнером на той час. Загибель “Титаніка” обросла безліччю міфів і легенд. На багато питань досі немає відповіді. Існує думка, що в той нещасливий рейс компанія «Уайт Стар Лайн» відправила не «Титанік», а інший і на дні північно-льодовитого океану лежить його брат-близнюк під назвою «Олімпік». Але чи насправді це так?

Існує версія, ніби компанія Уайт Стар Лайн (далі усл) відправила в рейс замість «Титаніка» «Олімпік», помінявши назви. Найсумніше, що більшість людей вірить у те, що можливо було підмінити ці два кораблі. Ця стаття, сподіваюся, допоможе розставити всі крапки над «i».

Тепер перейдемо до самої теорії. З форуму цитую слова іншої людини: «цікаво, а хто-небудь з форумчан чув про версії підміни Титаніка Олімпіком і навмисне створення аварії з айсбергом. З метою отримання великої страхової премії ». Суть теорії в тому, що компанія усл вирішила на швидку руку підлатати «Олімпік» і відправити його в останній рейс, подстроив аварію, що б отримати страховку, сума якої перевищувала в п’ять разів вартість корабля. А що? Цим самим компанія вбиває двох зайців: в рейс відправляє старенький «Олімпік», а гроші отримує як за новенький «Титанік». Теорія, сама по собі, цікава і має право на життя, але це з області фантастики. Досвідчені люди знають, що підмінити лайнер неможливо, тому як вони були дуже різні. Тепер пройдемося більш докладно про це.

Самої компанії «Уайт Стар Лайн», до якого належали і «Титанік», і «Олімпік» малоймовірно була вигідна аварія. Їм потрібно було відновити свою репутацію після поломки «Олімпіка». Катастрофа сталася з «Титаніком» тільки погубила репутацію великої судноплавної компанії «Уайт Стар Лайн». Дотримуючись цієї версії, то судновласник компанії «усл» думав не про успіх своєї компанії, а про те, як би скоріше розвалити компанію. Існує підтвердження про те, причому не однієї людини, що таку аварію не реально підлаштувати. Навряд чи вони плавали по всій Антарктиці в пошуках айсберга. На рахунок підміни табличок. Це повна маячня. На верфі працювало близько 15 тисяч осіб, і як було написано вище, суду легко можна відрізнялися один від одного, особливо легко було відрізнити його тим, хто його будував. Робітники не могли не помітити, що «Олімпік» і «Титанік» помінялися місцями. Невже «усл» підкупила всіх і ніхто не проговорився? Це повна нісенітниця. Напевно, вони ще й інтер’єри «перенесли» з одного корабля на інший.

Всі вижили пасажири в ту фатальну ніч твердили в один голос, що було чути запах свіжої фарби. Це говорить про те, що корабель тільки недавно був побудований.

До першого рейсу «Титаніка» «Олімпік» уже рік як був в експлуатації, відчуття нового, як з голочки на ньому вже не було. Також у них сильно відрізнялися інтер’єри. Кочегари стверджували, що котельні були стерильно чисті, а таке можливо тільки в одному випадку – якщо корабель новий. Після року експлуатації судна таке неможливо. Килими, меблі та іншу начиння не можливо перенести за одну ніч з одного лайнера на інший. Ви ж відрізните б / у автомобіль і новий? Так і тут же. Запах свіжої фарби є вагомим аргументом про те, що корабель був абсолютно новим. Немаловажним фактором також є те, що на дні океану знайшли деталь з номером 401 – це номер який був присвоєний «Титаніку», у «Олімпіка» він був 400. Тепер можна з упевненістю сказати, що саме «Титанік» спочиває з 1500 душами загиблих на дні Атлантичного океану, а не його побратим під назвою «Олімпік».