Ключ до ефективності -

Робота. Від цього слова з’являється так багато асоціацій та відчуттів, що його цілком можна порівняти зі словом “гроші” або “бог”. Але, в більшості випадків, робота означає для людини вимушену “продаж” свого пременни за гроші. І, як правило, це час проводиться не в задоволення. Людина швидко втрачає інтерес до будь-якої, навіть високооплачуваної роботи, якщо вона суперечить будь-яким його внутрішнім прагненням чи принципам. Або він вважає її нудною, одноманітною, недостатньою творчої.

Це погляд на роботу з точки зору окремої людини.

А якщо вглянуть на густонаселений сучасне місто як би “зверху”, то що ми побачимо?

Транспорт. Величезна кількість транспорту щомиті злучити всім людським цілям. І левова частка всіх переміщень відводиться на шлях від дому до роботи і назад.

Як важко буває насолодитися прекрасною архітектурою старого міста або його вузькими вуличками, із затишними кафе, коли величезні натовпи громадян постійно переміщаються у всіх мислимих напрямках, з метою встигнути на роботу. Як важко припаркувати машину, якщо всі тротуари забиті транспортом.
Неприємно і некомфортно користуватися громадським траспортом, коли він забитий битком.

Чи є рішення транспортної проблеми? Складається вона в збільшенні транспортних розв’язок, будівництво нових вузлів і станцій, розширенні існуючих систем перевезень?

На мій погляд будь нарощування кол-ва самого транспорту (і його посадочних місць) неодмінно призведе до колапсу, коли людина буквально не зможе зрушити з місця, тому що вільного місця не залишиться.

Я бачу вирішення це проблеми в правильному підході до питання роботи.

На дворі ера інтернету, а тому багато процеси можуть протікати без фізичної присутності людини. Це дає нам можливість зекономити на:

транспортних витратах до робочого місця

організації та оренді робочого місця

оплаті парковок (харчування)

і пр.

Навіть при поверхневому погляді легко зрозуміти що, якщо частина роботи буде виконуватися працівниками віддалено, то навантаження на транспорт зменшиться в кілька разів.

Природно, зросте необхідність в якісній зв’язку з Інтернет, але це на даний момент і так стає стандартом.



Якщо йти далі, то можна визначити галузі та задачі в конкретних галузях, які можуть виконуватися віддалено, для того щоб мінімізувати витрати підприємства та збільшити ефективність виконання цих завдань.

Не секрет, що багато великих корпорацій дизайн-бюро використовують послуги фрілансерів (або наймають їх у штат), тому що це дійсно позначається на якості їх роботи і витратах на їх утримання в штаті. Часто до таких професій відно творчо (дизайнер, копірайтер, художник, письменник, музиикант і т.п.), але, на мій погляд багато бухгалтерів та фахівці HR-служби також могли б працювати у віддаленому режимі, без шкоди для їх ефективності.

Навіть така важлива і відповідальна частина, як соціальна сфера може частково перейти в “режим фріланса” і, наприклад отримувати від населення заяви і листи в електронному вигляді, приймати електронні платежі за комунальні послуги, інформувати населення, використовуючи електронну пошту та офіційні сайти (портали) .

Якщо вирішувати цю проблему уважно і поетапно, то цілком можна досягти ситуації, коли на вулицях великих міст не буде пробок і буде приємно прогулятися по улюблених місцях, проїхатися на метро чи автобусі в “годину пік”. І саме вираження “годину пік” втратить свій негативний відтінок.