Види надувних човнів. Як вибрати надувний човен?

Безліч надувних човнів продається. Яку ж з них вибрати?

Найголовніше в човні – матеріал, їх якого в ній виготовлені повітряні балони. Основна частина матеріалів, що використовуються для виготовлення човнів: хіпалона і поліхлорвінілом (ПХВ).

Що таке хіпалона? Це спеціальний, за властивостями нагадує гуму, штучний матеріал. Він використовується і в інших цілях, як гідроізоляційне покриття саме там, де інші матеріали не можна використовувати там, де високі температури, де впливають масла, озон, пісок, бензин або ультрафіолетове випромінювання сонця. Завдяки властивостям хіпалона, виробники човнів вибирають його при виготовленні повітряних балонів.

Що стосується ПВХ. Ткані матеріали, покриті ПХВ, виконують роль основи і дуже часто виробляються з нейлону або поліестера. Це забезпечує матеріалу гарну міцність і стійкість до стирання. Матеріали з ПХВ легкі, здатні вулканізованої на швах. Але дуже важко ремонтувати вироби з ПХВ.

Важливим при придбанні човна є те, як виготовлені шви.

Шви бувають склеєні встик з накладками, внахлест один на один, вулканізовані, зварені ультразвуком або банально склеєні. На швах бувають наклейки. У всіх зазначених методів виготовлення швів свої переваги і недоліки.

Так який же тип надувного човна варто вибрати? Існує велика безліч конструкцій для різного застосування.

Шлюпка – це маленька надувний човен зазвичай з навісним транцем. Вона може ходити під веслами і навіть під легким мотором, звичайно якщо є можливість мотор встановити. Такі човни недорогі і підходять для одного, максимум двох осіб для плавань на маленькі відстані.

Спортивні човни з міцного транцем (дерево або склопластик), мають міцний підлогу, гнучкі або жорсткі кили. Пол такого човна може бути з багатошарової фанери, композитних матеріалів, може навіть із склопластику або алюмінію. Такі човни можуть ходити під веслами і навіть вітрилом, але зазвичай на них ставлять мотор. Дані човни підходять людям, які люблять довгі прогулянки по воді, так як після зняття підлоги вона легко згортається в мішок.

Бувають човни зі спеціальним днищем і твердим транцем, які можна скрутити разом з підлогою. Їх комплектують гнучким кілем, ходять на веслах, під вітрилом і підвісним мотором. Недолік – неможливо встановити потужний підвісний двигун.

Бувають човни з жорстким днищем – особливий вид судів, який поєднує в собі жорсткість звичайних катерів і непотоплюваність надувних. У таких човнів труби надувні й гнучкі, кіль – жорсткий, алюмінієвий, склопластиковий або поліетиленовий. На деяких таких човнах маються паливні баки, зручні сидіння, скрині і, ви не повірите, душові кабінки.

Наш ринок надувних човнів дуже різноманітний, тому неможливо розповісти про продукціях всіх фірм. Якщо ви дуже акуратна людина, купіть човен з резино-тканини, але ніколи не забувайте після використання її сушити. Якщо ні, то тільки ПВХ. Вдалого плавання.