Чи вигідний квітковий бізнес?

Ви мрієте про відкриття красивого бізнесу, вас переповнює бажання доставляти людям тільки позитивні емоції, а також, якщо у ваших планах є продаж ніжного, красивого, що має приємний аромат, товару – вам просто необхідно організувати квітковий бізнес і відкрити квітковий магазин. А дана стаття вам допоможе розібратися у вигідності даного бізнесу.

Ще переступаючи поріг квіткового магазину, потенційний клієнт вже починає відчувати тільки позитивні емоції, які пов’язані з причинами його приходу до вас в магазин. Вашим головним завданням тепер є посилення його позитивних емоцій, але і звичайно ж, задоволення його споживчих бажань.

Крім того, що квітковий бізнес – це витонченість і краса, він ще й «здатний» приносити непоганий прибуток своєму власникові – рівень середньої націнки на квіти коливається в межах 100-300-т відсотків. Причому, для того, щоб відкрити даний вид бізнесу, не потрібно вкладати шалені кошти – досить мати капітал у розмірі $ 8 тис. – і то, ця сума безпосередньо залежить від формату торговельних площ.

Квітковий бізнес, який орієнтований на роздрібну торгівлю квітами, поділяють на 4 формату:

? невеликий павільйон, розташований біля станцій метро і в підземних переходах;

? невеликий квітковий магазинчик, який можна розташувати в людному місці і торговому центрі;

? спеціалізований квітковий бутік, розташування – торгові центри, жваві вулиці в центрі міста;

? інтернет магазин, що спеціалізується на продажу квітів (його найкраще використовувати як додаток до вже наявного в «реалі» магазину).

Розглянемо перші два формати.

Отже, квітковий павільйон. Станція метро та підземний перехід – ідеальні з точки зору кількості та інтенсивності людського потоку, місця для відкриття невеликого квіткового павільйону. Однак тут є шанс потрапити у велику конкуренцію, яка, правда, компенсується великою кількістю покупців.
Завдяки тому, що павільйон має відмінне місце розташування, він здатний приносити досить гарний, а головне, стабільний щоденний дохід. Додатковим доходом тут є упаковка квітів.



Невеликий квітковий магазин. Головною відмінністю магазина від павільйону є його торгова площа, яка за розмірами більше від площі павільйону. Це дає можливість розширити асортимент продукції. Сюди вже можна завезти і супутні товари, такі як: рослини в горщиках, сувенірна продукція та подарунки, керамічні вироби, грунтові суміші і т.п. За рахунок збільшення асортиментів товарами, які не псуються, відбувається зниження рівня витрат. Це тягне за собою збільшення прибутку не тільки від великого обороту. Але не варто забувати про те, що у відкриття магазина необхідно вкласти більше коштів – від $ 20 тис.

Отже, підіб’ємо підсумок. Переваги квіткового бізнесу:

? відносно невеликі капіталовкладення у відкриття;

? великий рівень націнки.

Недоліки:

? товар відноситься до категорії швидкопсувних;

? наявність бракованого товару.

Ну а, загалом, у квіткового бізнесу спостерігається сезонність – в зимовий період спостерігається спад торгівлі, а влітку і в святкові дні – різкий підйом продажів.