Чи вигідний Яндекс.Директ?

Якщо ви є представником бізнесу, то вам напевно доводилося стикатися з такою проблемою, як брак клієнтів. Звичайно, рано чи пізно будь-який підприємець розуміє, що може запросто поліпшити свою справу, але для цього не вистачає додаткових коштів. Зрозуміло, можна залізти в борги, але цей варіант підходить далеко не всім, так що краще інвестувати вільні фінанси в збільшення числа клієнтів. Якщо на реальному ринку всі кращі місця давно розібрали, то в інтернеті їх застовпити просто неможливо, а тому конкурентні спроможності майже у всіх компаній однакові. Одна з найбільш вигідних різновидів інтернет реклами – контекстна, приваблює підприємців тим, що гроші платяться тільки за реальних цільових відвідувачів. Одна з найпоширеніших бірж контекстної реклами в російській частині інтернету є Яндекс Директ.

Для початку необхідно розглянути сам механізм роботи подібної реклами. Підприємець виступає в якості рекламодавця. Відразу після реєстрації йому буде доступний ряд функцій для створення рекламного оголошення і відстеження статистики. Ви повинні вказати цільову аудиторію, вибрати місце показу вашого оголошення, а також кількість відвідувачів, яке хочете отримати. Після цього ви можете запустити рекламну компанію і відслідковувати її ефективність. Завдяки зіставному аналізу ви зможете виділити найбільш вигідні оголошення і використовувати тільки їх.

Відвідувач, блукаючи по сайтам підключеним до РМЯ (рекламної мережі Яндекс) буде бачити релевантну рекламу, виходячи зі своїх пошукових запитів. Припустимо, ви продаєте автомобілі Mazda. Користувач раніше вводив в пошук «покупка машин Mazda» або «де купити Mazda». Тоді, потрапивши на один з таких сайтів, він побачить ваше оголошення та з якою-небудь ймовірністю на нього натисне. Ця ймовірність залежить від того, наскільки грамотно підібраний рекламний текст. Як бачите, при такій рекламі майже виключена можливість отримати незацікавленого відвідувача. Ефективність просто максимальна, та й у порівнянні з іншими видами реклами, контекстна є чи не найдешевшою.

Про ціноутворення варто поговорити окремо. Справа в тому, що немає якоїсь фіксованої ставки за одного відвідувача. Все залежить від того, наскільки конкурентна буде тематика, тобто наскільки велику кількість рекламодавців виставляють оголошення по цій сфері. Чим вища конкуренція, тим дорожче вам обійдеться один відвідувач. Ціни можуть починатися від кількох копійок і скінчаться сотнями рублів (наприклад, в кредитах).
Однак існує безліч схем, що дозволяють знизити ціну оголошення, але це вимагає глибокого пізнання теми.

Як бачите, використання Яндекс Директа в бізнесі дуже обгрунтовано. Він може бути вигідний не тільки великим компаніям, але і дрібним підприємцям, які тільки-тільки запустили бізнес і хочуть отримати перших клієнтів. Наостанок варто відзначити, що мінімальна вартість рекламної компанії в Яндекс Директі по кишені практично кожному.