Чи вигідно мати сайт?

Чи вигідно мати сайт? І так, і ні, і «дуже так», і «дуже ні».

Власники сайтів, що попадають у різні категорії, здатні розповісти про це багато.

1. Вигідний сайт.

Сайт – як машина. Заправляти да їхати ніколи не вийде. Тому перш ніж отримати перші копієчки, да поскладали їх у рублі, доведеться дуже багато попрацювати.

По-перше, витратитися на реєстрацію доменного імені, оплатити хостинг та «припаркувати» на вибрані сервера ваш новий сайт. Тепер це щомісячні (як правило) витрати на утримання. Разом – навіть самий вигідний в майбутньому сайт починає «є» бюджет в момент появи. Ну зовсім як дитинча.

По-друге, за сайтом потрібне око та око. Оновлювати матеріали, «розкручуй», можна соціальні «фішки» спробувати для підняття інтересу заглядають на вогник. Для цього – письменник текстів, іноді – «програміст», який-небудь нове реалізує. З самого першого дня добре б подружитися з дизайнером – напевно запропонує гарну ідею, виграшне або навіть святкове оформлення.

По-третє, без SEO – нікуди. А це теж стаття витрат, чи не сама основна. Звичайно, можна і без бюджету, і потихеньку – але тоді вигідним сайт стане через рік-півтора ненав’язливою роботи.

Після цього можна починати «знімати вершки». Та й вони на перших порах (для сайта з ненульовими показниками) не надто великі. Посилання можна продати за 1-5 доларів – а під посилання доведеться готувати окремий матеріал. Огляд чужого сайту або сервісу «обійдеться» в 3-15 доларів – а його теж треба ще постаратися і добре написати. Разом – до мільйонних прибутків сайту ще рости і рости …

2. Невигідний сайт.

Невигідним сайт зробити набагато простіше, ніж навпаки. Перше, що можна для цього зробити – закинути сайт або рідко оновлювати його. Отакий мережевий «довгобуд», який багато років буде засмучувати власника низькими параметрами відвідуваності. Наприклад, при оновленні сайту раз на тиждень-два (а це вже праця, все-таки) через рік-другий може назбирати близько 100-200 щоденних відвідувачів. А якщо рідше – то й того менше.

По-друге, можна занадто рано почати розміщувати рекламу – чим відлякати добру частину відвідувачів і досить легко зменшити значущість сайту в «очах» пошукових систем. Поступово знижуються і доходи, а сайт перетворюється в посилальну «смітник» …

По-третє, запросто можна вкласти гроші в розкручування – і не отримати в результаті майже нічого. Наприклад, прийде багатший конкурент, більш активні люди розберуть найцікавіші запити, і ваш сайт буде «прикрашати» строчки за десяту позицію по багатьом запитам.
Дивись пункт про низьку відвідуваність …

Страшилки про сайти

Крім усього іншого, сайт можуть «викрасти», вкрасти, хостинг може раптово продатися або припинити існування (і якщо у вас не було свіжих збережень – можете помахати ручкою своєму сайту). Сайт добре б реєструвати не на випадкові ім’я-прізвище і паспорт – а на юридичну особу. А його зміст також можна віднести до статті витрат. Чи вийде у вас зробити вигідним свій сайт, перевести його з джерела витрат в джерело доходів – ще дуже велике питання.

А в самому гіршому випадку вас можуть викрасти зловмисники – заради того, щоб ви віддали паролі від свого вигідного і дуже популярного сайту