Чи вигідно мати свій магазин?

Тема власного бізнесу дуже актуальна сьогодні для багатьох людей, тому, що, перш за все, це дає дві практично важливі речі:

1. Для людей з світовідчуттям Господаря вона дає свободу від волі сторонніх осіб, оскільки дозволяє мати дохід, не залежний від волі якогось дядька, який вирішує як, де і скільки ти будеш працювати.

2. При правильній постановці справи можна мати грошей більше, ніж, якби ти мав, працюючи за наймом.

«Мати свою справу, свій бізнес» – така мрія багатьох людей. Для когось це вже не мрія, а абсолютно буденна реальність. Думаю, що і тим і іншим буде цікавий представлений в цій статті матеріал, хоча, напевно, вже мають свій магазин або бізнес, цей матеріал буде менш цікавий, а тим, хто збирається мати – непогано було б вивчити чужий досвід.

Якщо мова йде про торгівлю (а в першу чергу саме з нею у мене асоціюється власний бізнес), то в сучасних ринкових умовах, як правило, вона ведеться в магазинах, ринки, хоча й залишаються, але все ж належать сьогодні до елементів з минулого століття і отаким своєрідним анахронізмом.

У цій статті ми будемо говорити тільки про торгівлю, оскільки саме для неї і актуальна тема наявності власного магазину ..

У всякому бізнесі є свої складнощі, нюанси і підводні камені. Одним з найважливіших елементів будь-якого бізнесу є місце його здійснення. Це навіть можна назвати основою основ. Найчастіше наявність або відсутність місця для ведення бізнесу є непереборною перешкодою для старту бізнесу або для його розвитку. Як людина, що має власний практичний досвід ведення торгового бізнесу, забігаючи вперед, я роблю наступне твердження: «Мати свій магазин вигідно!». Далі я хочу розібрати вигоди, які дає власний магазин.

ВИГОДА ПЕРША.

У вас відсутня перешкода для старту вашої торгівлі. Ви, і тільки ви вирішуєте, починати або не починати торгівлю.

ВИГОДА ДРУГА.

Над вам немає волі господаря магазина про те, якими товарами ви можете торгувати, а якими – ні. Найчастіше власники торговельної нерухомості самі обмежують орендарів в питанні про те, якими товарами він може торгувати, а якими не може. Зі свого досвіду я можу сказати, що на авторинку, де ми ведемо свою торгівлю, всім без винятку орендарям заборонено продавати запасні частини на іномарки. Це – виключна монополія власника ринку, який тут має свій магазин, що спеціалізується на іномарках.

Я далекий від думки, щоб критикувати власника ринку, що створює настільки дискримінаційні умови для своїх орендарів.
Хоча, такого роду заборона абсолютно незаконний, але в умовах панує правового беззаконня, і майже повної відсутності якогось реально діючого механізму примусу, судитися з власником ринку буде собі дорожче.

ВИГОДА ТРЕТЯ.

Маючи свій магазин, ви отримуєте свободу в питаннях зовнішнього оформлення торгової точки. На практиці деякі орендодавці мають нездорову схильність давати своїм орендарям обов’язкові для виконання цінні вказівки, що стосуються зовнішнього вигляду. Він – господар, і він краще торгує знає, що і в який колір має бути пофарбовано, яке обладнання де стояти, і так далі. Звичайно, така ситуація не типова для всіх орендарів без винятку. Однак, вона в принципі можлива, що і відбувається на тому авторинку, де автор орендує торговий павільйон.

ВИГОДА ЧЕТВЕРТА.

При наявності власного магазину у вас повністю розв’язані руки у питанні про те, в які саме годинник ви будете вести торгівлю, якщо тільки ваш власний магазин не знаходиться всередині території, доступ на яку контролюється іншими людьми. З особистого досвіду можу сказати, що на авторинку, де я веду свою справу, доступ обмежений 18 годинами. Після 18 годин вже ніхто не має права входити на територію авторинку.

ВИГОДА П’ЯТА, І, мабуть, головне.

Свобода від виплати орендної плати за приміщення. По своєму досвіду, і досвіду спілкування з іншими людьми, з усією відповідальністю можу заявити, що для більшості дрібних підприємців найважчим витратою є орендна плата, а не податки, як, ймовірно, могли б сказати люди, далекі від життя реального торгового бізнесу, що начиталися західних книжок про бізнес. Податки, на щастя, не є в нашій країні найвагомішою статтею витрат для приватних осіб. Це є те небагато, за що можна сказати «спасибі» нашому уряду.

ВИГОДА ШОСТА.

Навіть якщо у вас немає покликання, бажання, можливості займатися торгівлею, то, маючи свій магазин, ви завжди маєте можливість здати його в оренду тій людині, яка знає, що таке магазин і як з ним поводитися.

Звідси випливає можливість відчути себе багачем хоча б на мікрорівні. До слова сказати, справжні багатії якраз і характеризуються тим, що у них є пасивний грошовий дохід. У перекладі з мови грошей на мову простих людей «пасивний дохід» – це дохід, який не потрібно самому заробляти. Ти нічого не робиш, а гроші до тебе приходять самі. Повірте на слово людині, в сім’ї якого займаються саме тим, про що він написав у цій статті. Може бути, ви уявляєте собі, наскільки важко можуть діставатися гроші деяким людям (саме вони й поширюють загальновідоме оману про тотальну труднощі отримання грошей). Якщо представляєте, то наявність пасивного грошового доходу від свого магазину якраз і є реально діючою в нашому реальному світі привілеєм, якої позбавлені щонайменше 70% людей, хоча більш реальною буде цифра 85-90%.

ПІДСУМКИ:

Як бачите, наявність власного магазину приносить чимало вигод. Безсумнівно, виникають і деякі проблеми, але вони, з одного боку, є тема для вже зовсім іншої статті, а з іншого боку – це вже більше схоже на проблеми багатих людей, які виникають від того, що у них є гроші. Не знаю як ви, а я завжди голосував, голосую і голосуватиму за ті проблеми, які виникають тому, що у людини є гроші.

Само собою, наявність власного магазину передбачає певні навички управління ім. Знову ж проблеми від того, що є гроші. На завершення цієї статті я задам читачам запитання: «Проблеми якого роду ви вибираєте: ті, які походять від наявності грошей, або ті, які походять від відсутності грошей?». Вибір за вами.

БАЖАЮ зробити вам правильний вибір. УДАЧІ!