Чи вигідно розкручувати круглий рік сезонний сайт?

Розкрутка сайту – справа дуже відповідальна, складна і потребує великих часових резервів. Особливо, якщо мова йде про комерційних проектах, де конкуренція з кожним роком збільшується в геометричній прогресії. Інша справа – сезонні ресурси. Вони покликані функціонувати тільки в певну пору року. Наприклад, замовлення Діда Мороза і Снігуроньки комерційно вигідний лише в новорічні свята. Чи означає це, що доведеться витратити менше часу на його розкрутку? Чи є такі сайти більш дешевими в плані просування? Чи вигідно розкручувати круглий рік сезонний сайт? Усі відповіді – у цій статті.

Будь просування сайту можна розбити на декілька кроків: складання семантичного ядра, проведення внутрішньої оптимізації, зовнішнє просування, досягнення певних показників у топі пошукової видачі, утримання позицій. Так от, сезонний сайт в цьому плані нічим не відрізняється від інших. Вам також спочатку доведеться визначитися з ключовими словами, за якими б користувачі інтернету могли знаходити ваш сайт. У нашому випадку це може бути «замовлення діда мороза на новий рік» або «снігуронька на будинок». Найголовніше, щоб ключові слова охоплювали саме вашу цільову аудиторію, інакше ви витратите зайві гроші і час.

Просування потрібно починати з того моменту, як ваш сайт з’явився в мережі і робити це цілий рік. Не важливо, що комерційно це не дуже обгрунтовано. Алгоритми пошукових систем працюють за схемами, які відомі тільки їм. Вони не будуть дивитися на те, що ваш сайт буде повноцінно функціонувати тільки пару днів в році. Правила єдині для всіх і якщо ви хочете стабільно займати лідируючі рядки у видачі, то доведеться трудитися весь рік, а не тільки якусь його частину. За пару-трійку місяців ви навряд чи зможете розкрутити його, а за час вашої відсутності позиції в топі запросто можуть перейняти інші учасники ринку.

Звідси випливає весь логічний висновок: просування сезонного сайту круглий рік вигідно лише в тому випадку, якщо отримані доходи помітно перевершують витрати на розкручування. В іншому випадку краще скористатися іншими методами видобутку відвідувачів. Наприклад, контекстною рекламою або SMO (соціальні мережі). Варто все-таки розглянути пару прикладів вигідного і невигідного цілорічного просування сезонних ресурсів.

Вищезгаданий приклад із замовленням Діда Мороза навряд чи зможе окупити себе, якщо це якась приватна компанія. Навіть якщо Дідів Морозів буде два, середня виручка за новорічні свята – 50 000 рублів. Щоб пробитися в топ-3 за таким запитом знадобляться великі ресурси. Інша справа, коли Дідів Морозів надає спеціалізована багатопрофільна фірма, що має кілька філій. Доходи за один день роботи напевно окуплять всі попередні капіталовкладення.

Як бачите, в цьому питанні складно дати однозначну відповідь, тому краще гарненько все зважити, перш ніж почати займатися просуванням сезонного сайту.
Завжди можна знайти більш привабливу альтернативу. Зокрема, можна запропонувати співпрацю іншим сайтам, які надають цілорічні послуги і вже розкрутилися. Це може бути відсоток від прибутку або фіксована ставка, але в кожному разі це допоможе зберегти багато часу і грошей.