Чи вигідно торгувати дитячим одягом?

Ви вирішили відкрити власний магазин і ніяк не можете визначитися з асортиментом? Може бути, ви х?%
BEтіте розширити вже наявну торговельну площу, і не знаєте який товар буде користуватися найбільшою популярністю? А може, ви вже давно займаєтеся торгівлею, але прибутку від продажів останнім часом сильно впали і ви роздумуєте кардинально змінити напрямок?

Розгляньте такий варіант, як торгівля дитячим одягом. Самий головний аргумент на користь реалізації саме цього товару – постійний попит. Не дивно: діти швидко ростуть і оновлювати їх гардероб потрібно постійно.

Як же організувати торгівлю дитячим одягом, таким чином, щоб цей бізнес приносив не просто стабільний, але і хороший дохід?

Першим ділом, вам необхідно уважно ознайомиться з місцевістю, в якій буде розташовуватися ваша торгова точка. У старому мікрорайоні, малонаселеному приватному секторі або на околиці міста ваш асортимент навряд чи буде користуватися великим попитом. Тому, по можливості, намагайтеся вибрати район, де живе багато молодих сімей, є дитячі сади і школи.

Подбайте про якісне асортименті. Не женіться за тими товарами, які мають мінімальну закупівельну ціну. Сьогодні ширвжитком покупців не притягнеш. Тим більше, це – дитячий одяг! Пам’ятайте, що всі батьки намагаються дати своїм діткам все найкраще, і у виборі нарядів для них мами і тата будуть дотримуватися цього ж принципу. Краще – це не в сенсі, брендове і дуже дороге. Головні критерії: натуральний склад, якісне пошиття, зручна модель, доступна ціна.

Не обмежуйтеся продажем одягу для дітей якогось певного віку, наприклад, тільки для новонароджених, або від 1 до 3-х років. Навпаки, намагайтеся щоб вікові рамки вашого асортименту були якомога ширше. До того ж, задумайтеся: якщо покупцеві сподобається ваш магазин, то він стане вашим постійним клієнтом, а це значить – буде ще впродовж багатьох років користуватися вашими послугами (поки дитина не стане підлітком!).

Крім цього, продавці, які будуть працювати з покупцями – просто зобов’язані добре розбиратися в розмірах! Вони повинні знати, який ріст одягу підходить на певний вік, яку модель краще запропонувати худенькому дитині, а яку – здоровані. Буває, що молоді мами і тата (в силу своєї недосвідченості) не розбираються в розмірах, а буває – в магазин дитячого одягу приходять родичі дитини, щоб купити йому що-небудь на подарунок (не знаючи розмірів, вони просто вказують вік і просять підібрати що -то підходяще).

Окрім одягу, можна звернути увагу і на супутні товари: ремені, підтяжки, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби (шкарпетки, колготки), а також такі дитячі аксесуари, як сумочки та заколки для дівчаток, краватки і метелики для хлопчиків.

Не зайве буде дати і таку пораду: на огляд покупців завжди повинні бути представлені тільки актуальні товари. Це означає, що влітку на першому плані повинні бути дитячі літні майки та легкі шорти, а не светри, які «зависли» у вас з минулої зими. Напередодні новорічних ранків або випускних у дитячих садках, на перший план повинна вийти нарядний одяг – вечірні сукні, елегантні костюми і т.д.

Ну і, звичайно ж, для того, щоб магазин користувався популярністю серед покупців, необхідний ще один дуже важливий фактор – ввічливе обслуговування.

Дотримуючись усіх цих нехитрих і легко здійсненних правил, ваша ідея з приводу відкриття магазину дитячого одягу буде просто приречена на успіх!