Чи вигідно торгувати китайськими товарами?

Сьогодні оптових замовників цікавлять товари безпосередньо з Китаю. Все це завдяки модернізації китайської промисловості. Можна з упевненістю стверджувати, що період саморобного китайського ширвжитку минув і торгувати якісними китайськими товарами вигідно.

В історії Китаю були часи, коли країна обмінювала свій шовк і фарфор на золото і срібло найбільших держав. Династія Мін в період свого правління прославила Китай завдяки розвитку торговельних зв’язків.

Сучасні заводи і фабрики Китаю цілком конкурентноздатні, а інвестори всього світу націлені на китайську економіку. Чому власники бізнесу квапляться отримати частинку Китаю? Чи не тому, що саме Китай має всі шанси стати новою наддержавою? Можливо, адже саме Китай упевнено долає все нові витки розвитку, замість того, щоб експортувати природні ресурси.
Всі зусилля в країні спрямовані на те, щоб випускати все більш якісні товари та піднімати національну економіку.

Не секрет, що практично вся брендова одяг шиється на китайських фабриках. Китайська взуття сьогодні, як не дивно, почали користуватися популярністю. З’явилися мережі фірмових магазинів, де за доступною ціною можна купити цілком навіть модну і непоганої якості взуття. Складно уявити ринок без китайських телефонів та ноутбуків, радіотоварів, канцелярських товарів, електротоварів, чаю, посуду, косметики.

Замовляти товари з Китаю вигідно оптом і безпосередньо з фабрики чи заводу. Справа в тому, що оптовий замовник виграє тричі: закуповує якісний товар від виробника, економить на транспортуванні контейнера, користується оптовими знижками.

Люди з вдячністю розкуповують китайські пуховики у фірмових магазинах за цінами не вище однієї тисячі рублів, взуття не вище півтора тисяч рублів, зарядні пристрої, які не знайти в жодному сервісі, шапки, рукавички, постільну білизну, посуд.

Для підприємців, які торгують китайськими товарами оптом, вигода очевидна. Собівартість кожного китайського товару не менш, ніж у три рази нижче ціни продажу. Оптові знижки роблять ще більш привабливою вартість закупівлі. Цей сегмент ринку націлений на масового споживача, оскільки переважна частина громадян можуть собі дозволити саме такі товари. Отже, великі партії товару цілком виправдані для підприємців.

Для того, щоб торгувати китайськими товарами не потрібно особливої реклами або торгових представників, навчальних семінарів чи організації виставок. Ціни говорять голосніше будь реклами. Достатньо мати сайт, склад і магазин. Сайт повинен бути наповнений достовірною інформацією про товари, містити в собі схему проїзду до магазину, розташовувати пропозиціями по доставці товарів додому і різних формах оплати.

Треба сказати, що доставка китайських товарів від виробника до замовника сьогодні організована цілком оперативно. За це відповідають транспортно-логістичні компанії, які супроводжують вантаж і оптимізують витрати по його доставці.