Чи вигідно відкрити при магазині міні-кафе?

Я люблю гуляти по місту, заходити в різні цікаві місця і спостерігати за життям цих місць. Люблю як музеї і парки, так і торгові центри, і порівняно невеликі магазини. Спостереження дає багато корисної інформації про те, до чого лежать душі можливих покупців, а що вони ігнорують, що рентабельно, а що – ні.

У багатьох, навіть там, де вільних площ, здавалося б, мало, власники намагаються здати їх під-небудь – хоч додаткові продовольчі відділи, хоч під відділи з DVD-дисками, хоч під міні-кафе. Роблять вони це й тому, що хочуть залучити якомога більше ймовірних покупців, і тому, що здача простору принесе додатковий дохід.

Особливо примітний з цієї точки зору один магазин, який знаходиться у вельми «рибному» місці. Туди ходить чимало людей, і магазин здає в оренду ті деякі площі, які може. Там уже побували ремонт мобільних телефонів, дрібний рибальський магазинчик, відділ розважних чаїв, цукерковий відділ, в підсумку на постійному місці залишилися тільки будка видачі термінових позик і м’ясний відділ. З недавніх пір там звели ще одну будку-ломбард.

В іншому магазині, великому гіпермаркеті, ці відділи та міні-кафе міняють як рукавички: якийсь час постояв ларьок м’якого морозива і молочних коктейлів, а потім його змінила стійка з хот-догами і гамбургерами, а відділ з розвісну м’ясом так і метався з одного місця на інше.

В одному з торгових центрів міні-бари і міні-кафе більшу частину часу пустують, але там і пропонована продукція лякає, і ціни на неї. Найбільша виручка у їх власників трапляється, коли в місцевому кінотеатрі йде день показу популярного фільму або прем’єри. Люди чекають і від нудьги купують що-небудь собі, або дітям, щоб не вередували. Втім, міні-кафе цілком може стати вигідною справою, в залежності від того, що воно пропонує і на кого розраховано.

Найуспішніші кафе – це ті, які пропонують тістечка та випічку, особливо свіжі. Скільки міні-кафе мені ні доводилося спостерігати, «пірожочнікі» – у людей найулюбленіші. Особливо ті, у кого невисокі ціни на продукцію. У моєму районі таких два відділи, і там навіть в будні бувають черги, бо там вічно витають смачні запахи і утриматися від покупки пиріжка або шаньги багатьом вкрай складно. Притому, якщо одне давним-давно зайняло дуже зручний кут, де змогло навіть столики розмістити, не кажучи вже про шафу-вітрині з тортами, холодильниках з напоями і тим, що може швидко зіпсуватися, то друге займає зовсім мало місця – від сили 2х3 метри , і продукції у них набагато менше, ніж у першого. Тим не менш, друге кафе теж відрізняється підвищеним потоком покупців. Обидва знаходяться при супермаркетах великого або наближається до такого розміру.

Крім важливості предмета торгівлі міні-кафе, потрібно продумати весь «фен-шуй» для установки необхідних меблів та обладнання: якщо вам надано мало простору, краще використовувати високі вітрини зі зручним віконцем, які дозволять оптимально і апетитно розкласти продукцію. І встановите хоч би простеньку мікрохвильовку: по-перше, людям більше подобається підігріта їжа, ніж холодна, а, по-друге, що розігріваються смакоту будуть поширювати приємні запахи, які обов’язково приманити бажаючих підкріпитися сосискою в тесті або піцою.

Якщо навколо багато офісів і контор, до вашого міні-кафе обов’язково потягнуться не тільки жителі близько розташованих будинків, але і співробітники, яким хочеться смачно пообідати. Як видно, перспективи малюються непогані. Головне, підійти до справи з розумом і знанням людських слабкостей.