Чи вигідно відкрити ресторан?

Подібне питання задають собі як починаючі бізнесмени, так і досвідчені ресторатори. Магазини та кафе, ось що спадає на думку, коли ми чуємо про малий бізнес. Але чи так він малий? Якщо порахувати попередньо витрати, стає очевидним, що починати свою справу в цій сфері зовсім не дешево.

Перше, на що варто звернути увагу майбутньому власнику ресторану, кафе, або закусочній – вигідне розташування свого дітища. При виборі місця потрібно багато чого враховувати. Вишукані заклади, з національною кухнею, приміром, розраховані на вечірніх відвідувачів і будуть завжди заповнені на набережних або поблизу культурних розваг, таких як оперні театри. А кафе середньої цінової категорії у великій кількості зустрічаються в центрі міста, серед офісних і робочих комплексів. За чашкою кави з бутербродом обговорити поточні справи все ж приємніше, ніж на підвіконні в своїй конторі.

Приймаючи рішення про розташування ресторану, варто пам’ятати про те, що купівля приміщення в будівлі або будівля цілком – вигідне вкладення грошей. Власне майно може стати хорошим заставою при отриманні кредиту, при необхідності такого.

За своєю суттю, заклад громадського харчування – це невелике виробництво. Тому питання про спеціалізованому обладнанні перед починаючим свій шлях ресторатором встає неминуче. Для забезпечення широкого вибору страв у меню потрібно чималу кількість обладнання.

Після закінчення робіт по облаштуванню вашого ресторану витрати тільки починаються.

Для купівлі обладнання можна взяти кредит, а ось на виплату заробітної плати потрібно вже викроювати з ще не забезпеченої прибутку. А за умови цілодобової змінної роботи чисельність співробітників збільшується, щонайменше вдвічі, що також не зменшує витрати. Крім щомісячних витрат на оплату праці, само собою, потрібно оплачувати всілякі комунікації, такі, як електроенергія, каналізація та опалення. Сюди можна віднести і оплату охорони.

І звичайно ж, існує ще одна невблаганна стаття витрат – продукти харчування, на які витрачається n-ну кількість грошей щодня. При цьому не всі, що закуповується, йде в справу і принесе прибуток. Планування закупівель в ресторанній справі – це окрема ємна тема, а може бути – і окрема наука. Продукти мають властивість псуватися, а блюдо, яке користується попитом завтра і в найближчому майбутньому, передбачити непросто. Спіткали цю науку підприємці при наявності вільного часу розкажуть чимало історій про те, як були зіпсовані дорогі важкодоступні продукти та інгредієнти. Тому, в більшості недорогих кафе і пропонують обмежений набір страв.

Підбивши підсумок вищепереліченим турботам і витратам, можемо резюмувати.

Містити ресторан, бар, кафе або закусочну представляється творчим, захоплюючим, а згодом і прибутковим заняттям. Облаштування, підбір впізнаваного стилю, визначення меню і залучення відвідувачів – все це надає простір для уяви. Завдяки своєму бізнес – чуттю і творчому підходу до справи, деякі заклади стали справжніми знаменитостями і місцем, в якому люблять відпочивати тисячі місцевих і приїжджих туристів зі всього світу. Бажаємо вашому закладу не менш яскравого успіху.