Чи вигідно вкладати гроші в інтернет-магазини?

Сучасні інвестори активно використовують інтернет-ресурси для капіталовкладень. Починаючи від покупки акцій найбільших фірм (таких, як Facebook) і закінчуючи простими вкладами в невеликі проекти. Інтернет-магазини займають третє місце на ринку по обороту грошових коштів, поступаючись лише соціальних мереж і онлайн ігор. У зв’язку з цим виникають питання: чи вигідно вкладати гроші в інтернет-магазини, які ризики існують в інвесторів і взагалі, чи варто займатися подібною діяльністю? Але для початку слід визначитися з тим, який саме спосіб вкладення використовувати.

Вибір, по правді, невеликий. Найпоширеніший і звичний спосіб для інвесторів: покупка частки інтернет-магазину. На жаль, далеко не всі ресурси займаються випуском цінних паперів. Плюси і мінуси цього способу такі ж, як і на фондовій біржі. Купуючи привілейовані акції, ви отримаєте менший дохід, але зате гарантії виплат збільшаться. Звичайні акції гарантують вам більший прибуток, проте не факт, що ці гроші зможуть до вас дійти. В цілому, цей спосіб найбільш повно підходить для тих, хто не знайомий зі структурою ринку і хоче просто випробувати новий сектор. Такий підхід буде вигідний лише тим, хто має великі фінансові ресурси у своєму розпорядженні, оскільки в іншому випадку дохід за відсотками буде нікчемно малий.

Другий спосіб: відкриття власного інтернет-магазину. Такий підхід набагато цікавіше і може принести більший прибуток, однак вимагає від людини більшого досвіду роботи з даною сферою. Найчастіше інтернет-магазин відкривають у допомогу основному підприємству. Припустимо, ви займаєтеся продажем автозапчастин, і ваше приміщення розташовується в центрі міста. Щоб охопити більший потік клієнтів (що живуть, наприклад, на околиці) ви відкриваєте інтернет-магазин і налагоджуєте доставку товарів. Практика показує, що прибуток від подібних заходів окупає вкладення вже через кілька місяців. Середня вартість створення інтернет-магазину 10-30 тисяч рублів. Зовсім небагато, якщо враховувати, який обсяг клієнтів може охопити подібний Інтернет-ресурс.

Отже, давайте розглянемо на реальному прикладі, чи вигідно вкладати гроші в подібні проекти. Давайте візьмемо бюджет в 50 000 рублів. Менше брати немає сенсу, так як він буде окупатися дуже довго. Перший варіант можна використовувати лише в тому випадку, якщо ви впевнені у високій окупності акцій (наприклад, поганий новинний фон або різко зниження показників ринку), в іншому випадку використовувати перший варіант не рентабельно. Однак для сум перевищують 100 000 рублів ви цілком вигідно зможете вкласти гроші в інтернет-магазин. У другому випадку ви можете витратити половину суми на створення ресурсу, а другу на розкручування і просування. Взявши середній термін окупності 8 місяців, можна впевнено сказати, що через рік ви почнете одержувати чистий прибуток.

В цілому, практика показує, що вкладати в інтернет-магазини – це вигідно. При цьому не важливо, чи є ви власником ресурсу або просто інвестуєте частину коштів. Даний сегмент ринку перебуває ще в стадії становлення, тому будь-які вкладення окупаються досить швидко. Відомі випадки, коли вже через місяць підприємці отримували прибуток, але це, звичайно, винятки.

Висновок: якщо у вас є можливість вкласти гроші в інтернет-магазин, то скористайтеся ним як можна швидше, але попередньо проаналізуйте ваші можливості і / або можливості підприємця.